



PLN
Dane: Pojazd używany km
Moc: 86-110 KW
Paliwo: 1 Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Drzwi: 2/3
Data rejestracji: 12-02-96r.
Kolor: Czerwony
Średnie spalanie trasa: 6 l/100km
Średnie spalanie miasto: 8 l/100km
Cykl mieszany: 7 l/100km
Wyposażenie:
ABS, radio, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, welurowa tapicerka, el. lusterka, wspomaganie kierownicy, el. szyby, poduszka powietrzna
Opis:
Witam Na sprzedaż Honda CRX Del Sol 1.6 V-TEC o mocy 125 KM. Troszkę historii auta znajdą Państwo poniżej. W poszukiwaniu godnego egzemplarza przejechałem ok. 3500 km. Zależało mi na aucie bez jakiegokolwiek tuningu, bezwypadkowego, nie gnijącego z każdej strony, nie wymagającego ogromnego wkładu finansowego oraz posiadającego 4 tarcze hamulcowe - produkowane od 1996 roku. W kraju bardzo ciężko było znaleźć fajny i zadbany egzemplarz - przejechałem Polskę wzdłuż i wszerz zaczynając od Poznania kończąc na miastach oddalonych o 550 km! W końcu zdecydowałem się na sprowadzenie auta i tak Honda przyjechała do mnie z Niemiec. Z mechanikiem nie stwierdziliśmy aby auto uczestniczyło w jakimś wypadku. Przebieg na dzień dzisiejszy to 186000 km. i jest on autentyczny - świadczy o tym przede wszystkim wnętrze i stan w jakim auto jest utrzymane. Wszystkie dokumenty takie jak TUV, niemieckie instrukcji, książki serwisowe, jakieś rachunki są w moim posiadaniu. W maju tego roku komora silnika została wysprzątana tak jak mało kto sprząta wnętrze auta. Wszystkie kostki, złączki, elementy plastikowe, metalowe, silnik zostały wypucowane na wysoki połysk - praktycznie do stanu salonowego aby widzieć ewentualny wycieki oleju. Znikąd nie leci ani kropla - silnik szczelny i suchy! Auto w ten sposób nie było szykowane na sprzedaż. Jest to moje prywatne auto które było traktowane w sposób należyty - utrzymane w czystości oraz jak najlepszym stanie. Stan samochodu Silnik - pracuje idealnie, bardzo dynamiczna jednostka utrzymana w bardzo dobrym stanie. Nie bierze oleju i proszę nie słuchać opinii, że V-TEC to V- TEC i musi brać - nie jest to prawdą! Zawieszenie - absolutnie nic nie stuka i nic nie puka. Jest sztywne tak jak to Honda zaprojektowała. Nie pływa po drodze, nie jest obniżane czy w jakikolwiek sposób modyfikowane! Karoseria - Progi, nadkola nie gnijące bez jakichkolwiek bombelków czy oznak, że za miesiąc czy rok będzie trzeba spawać, malować czy cokolwiek. Wszystkie plastiki w nadkolach zabezpieczające przed dostawaniem się wody są oryginalne, całe i niepopękane. Wnętrze - utrzymane w bardzo dobrym stanie. Czyste, bez przetartych plastików, manetek czy nadrukach na nich. Fotele w idealnym stanie poza przypaleniem na siedzeniu pasażera wielkości ok 4 - 5 milimetrów (osobiście nie paliłem w aucie). Wszystkie schowki, plastiki całe i otwierają się tak jak powinny - bielsze miejsca na desce to efekt robienia zdjęć w słońcu, deska jest naturalnie czarna. Układ kierowniczy - nie ma tu nic do zarzucenia. Auto jedzie prosto. Skrzynia biegów i sprzęgło - biegi wchodzą sztywno i gładko. Brak JAKIEGOKOLWIEK luzu na drążku zmiany biegów. Pedał sprzęgła nie chodzi jakby ktoś mu dosypał piasku, nie skrzypi, nie trzeszczy i idealnie wysprzęgla biegi. Dach - szczelny, do wnętrza auta nie dostaje się woda. Stan całego auta jak na rok produkcji oceniam na 5+. Jest w bardzo dobrym stanie i oczywiście posiada wady. O tym niżej. Lewa szyba wykleiła się z listwy która jest w kształcie litery "U" co utrudnia otwieranie - trzeba jej pomagać. Co do prawej szyby profilaktycznie też trzeba byłoby zajrzeć. Tylna chodzi idealnie. Mimo iż dach jest szczelny to jedna uszczelka na moje oko wymagałaby już wymiany. Koszt nowej uszczelki w ASO to 129 zł (do kupienia w komplecie lub na sztuki). Zbliża się okres kiedy do wymiany będzie olej a co za tym idzie filtry. Z tym natomiast chyba się każdy liczy. Sumując - przyjeżdżając zobaczysz Honde Del Sol w bardzo dobrym stanie bez jakiegokolwiek tuningu czy modyfikacji w seryjnym wyposażeniu. Ważne Szanujmy swój wolny i jakże cenny czas i nie marnujmy go na telefony z pytaniami czy oddam auto za 8 czy 9 tysięcy i bilet na koncert kapeli rockowej. Zapraszam zainteresowanych na jazdę próbną i do dowolnej stacji diagnostycznej (na własny koszt). Opcja "kup teraz" możliwa po obejrzeniu auta! Więcej zdjęć w wysokiej rozdzielczości chętnie wyślę mailem - proszę dać tylko znać co Państwa interesuje - zdjęcia mają po 3 - 5 mb. Kontakt GG - 9017469 Tel - 781 118 252
Sprzedawca:
60-463 Poznan
Wielkopolskie
Tel.: 781118252
Dane: Pojazd używany km
Moc: 86-110 KW
Paliwo: 1 Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Drzwi: 2/3
Data rejestracji: 12-02-96r.
Kolor: Czerwony
Średnie spalanie trasa: 6 l/100km
Średnie spalanie miasto: 8 l/100km
Cykl mieszany: 7 l/100km
Wyposażenie:
ABS, radio, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, welurowa tapicerka, el. lusterka, wspomaganie kierownicy, el. szyby, poduszka powietrzna
Opis:
Witam Na sprzedaż Honda CRX Del Sol 1.6 V-TEC o mocy 125 KM. Troszkę historii auta znajdą Państwo poniżej. W poszukiwaniu godnego egzemplarza przejechałem ok. 3500 km. Zależało mi na aucie bez jakiegokolwiek tuningu, bezwypadkowego, nie gnijącego z każdej strony, nie wymagającego ogromnego wkładu finansowego oraz posiadającego 4 tarcze hamulcowe - produkowane od 1996 roku. W kraju bardzo ciężko było znaleźć fajny i zadbany egzemplarz - przejechałem Polskę wzdłuż i wszerz zaczynając od Poznania kończąc na miastach oddalonych o 550 km! W końcu zdecydowałem się na sprowadzenie auta i tak Honda przyjechała do mnie z Niemiec. Z mechanikiem nie stwierdziliśmy aby auto uczestniczyło w jakimś wypadku. Przebieg na dzień dzisiejszy to 186000 km. i jest on autentyczny - świadczy o tym przede wszystkim wnętrze i stan w jakim auto jest utrzymane. Wszystkie dokumenty takie jak TUV, niemieckie instrukcji, książki serwisowe, jakieś rachunki są w moim posiadaniu. W maju tego roku komora silnika została wysprzątana tak jak mało kto sprząta wnętrze auta. Wszystkie kostki, złączki, elementy plastikowe, metalowe, silnik zostały wypucowane na wysoki połysk - praktycznie do stanu salonowego aby widzieć ewentualny wycieki oleju. Znikąd nie leci ani kropla - silnik szczelny i suchy! Auto w ten sposób nie było szykowane na sprzedaż. Jest to moje prywatne auto które było traktowane w sposób należyty - utrzymane w czystości oraz jak najlepszym stanie. Stan samochodu Silnik - pracuje idealnie, bardzo dynamiczna jednostka utrzymana w bardzo dobrym stanie. Nie bierze oleju i proszę nie słuchać opinii, że V-TEC to V- TEC i musi brać - nie jest to prawdą! Zawieszenie - absolutnie nic nie stuka i nic nie puka. Jest sztywne tak jak to Honda zaprojektowała. Nie pływa po drodze, nie jest obniżane czy w jakikolwiek sposób modyfikowane! Karoseria - Progi, nadkola nie gnijące bez jakichkolwiek bombelków czy oznak, że za miesiąc czy rok będzie trzeba spawać, malować czy cokolwiek. Wszystkie plastiki w nadkolach zabezpieczające przed dostawaniem się wody są oryginalne, całe i niepopękane. Wnętrze - utrzymane w bardzo dobrym stanie. Czyste, bez przetartych plastików, manetek czy nadrukach na nich. Fotele w idealnym stanie poza przypaleniem na siedzeniu pasażera wielkości ok 4 - 5 milimetrów (osobiście nie paliłem w aucie). Wszystkie schowki, plastiki całe i otwierają się tak jak powinny - bielsze miejsca na desce to efekt robienia zdjęć w słońcu, deska jest naturalnie czarna. Układ kierowniczy - nie ma tu nic do zarzucenia. Auto jedzie prosto. Skrzynia biegów i sprzęgło - biegi wchodzą sztywno i gładko. Brak JAKIEGOKOLWIEK luzu na drążku zmiany biegów. Pedał sprzęgła nie chodzi jakby ktoś mu dosypał piasku, nie skrzypi, nie trzeszczy i idealnie wysprzęgla biegi. Dach - szczelny, do wnętrza auta nie dostaje się woda. Stan całego auta jak na rok produkcji oceniam na 5+. Jest w bardzo dobrym stanie i oczywiście posiada wady. O tym niżej. Lewa szyba wykleiła się z listwy która jest w kształcie litery "U" co utrudnia otwieranie - trzeba jej pomagać. Co do prawej szyby profilaktycznie też trzeba byłoby zajrzeć. Tylna chodzi idealnie. Mimo iż dach jest szczelny to jedna uszczelka na moje oko wymagałaby już wymiany. Koszt nowej uszczelki w ASO to 129 zł (do kupienia w komplecie lub na sztuki). Zbliża się okres kiedy do wymiany będzie olej a co za tym idzie filtry. Z tym natomiast chyba się każdy liczy. Sumując - przyjeżdżając zobaczysz Honde Del Sol w bardzo dobrym stanie bez jakiegokolwiek tuningu czy modyfikacji w seryjnym wyposażeniu. Ważne Szanujmy swój wolny i jakże cenny czas i nie marnujmy go na telefony z pytaniami czy oddam auto za 8 czy 9 tysięcy i bilet na koncert kapeli rockowej. Zapraszam zainteresowanych na jazdę próbną i do dowolnej stacji diagnostycznej (na własny koszt). Opcja "kup teraz" możliwa po obejrzeniu auta! Więcej zdjęć w wysokiej rozdzielczości chętnie wyślę mailem - proszę dać tylko znać co Państwa interesuje - zdjęcia mają po 3 - 5 mb. Kontakt GG - 9017469 Tel - 781 118 252
Sprzedawca:
60-463 Poznan
Wielkopolskie
Tel.: 781118252

